homePROFILEARCHIVESCREDITSLINKIESFOLLOW
MOM TO BE #1
Source : Pinterest

Rasa kehilangan...saya rasakan ketika buah hati yang bahkan belum sempat saya peluk sedari lahir berpulang ke Sang Pencipta. Tapi saya teringat janji Allah yang akan menjadikannya sebagai tabungan kelak di akhirat, sehingga saya bisa berdiri tegar dan percaya bahwa rencana-Nya adalah yang terbaik.

Saya belajar dari kisah Ummu Sulaim, betapa kuat dan sabarnya beliau ketika buah hatinya berpulang pada Rabb-Nya. Semoga kita semua termasuk ke dalam golongan orang-orang yang bersabar.

Alhamdulillah....Allah memberikan hadiah yang indah pada saya dan suami selepas Hari Raya Idul Fitri. Engkau menganugerahi kembali titipan di dalam rahim hamba. Semoga kelak Engkau menjadikan anak-anak keturunan kami menjadi hamba-hamba Mu yang sholih sholihah, aamiin.

Labels: ,

0 candies | Give me candy


Post a Comment

All comments will be moderated, please write your feedback politely. Opinions, suggestions, criticisms are welcomed. I would really appreciate any of your responses, thank you ヾ(*゚ー゚)

POSTED BY Ayu ON Friday, July 20, 2018 @ 1:52 PM
back | Template code is edited by Ayu | forth